היא יוזמה ייחודית שנוצרה בתקופת הסגר, אז פנתה דין אהרוני-רולנד לציבור לשתף דימויים מהמרחב המצומצם. התוצאה מרגשת, מצחיקה ואפילו קצת נוסטלגית.
עם היציאה מהסגר, הפך המיזם המיוחד לתערוכה של מאות יוצרים, שמאפשרת הצצה מרתקת ונוגעת ללב לנקודת מבטם של אנשים הנתונים בסגר. מבין אלפי הצילומים שהוגשו, נבחרו על ידי וועדת שיפוט כ-200 יצירות שהודבקו על גבי מדבקות, אותן מדבקות שמשמשות לסימון מיקום עמידה בתורים, בהפגנות בתקופת הקורונה, והונחו, באופן סמלי, במרחק של שני מטרים האחת מהשנייה.
התערוכה אמורה היתה להיות תלויה באופן קונבנציונלי יותר, אבל כשיצאה אהרוני-רולנד לחפש לה בית, הבינה שהקורונה לא נגמרה, והתחילה לחשוב מחוץ לקופסה. "עלה הרעיון להתאים את עצמנו לתקופה הזו," היא נזכרת. "התחלנו מתוך המגבלה לחשוב: מה כן בכל זאת? והתחלנו ללוש בדמיוננו את כל החומרים האלה שמהם עשויה התקופה: מרחק של שני מטרים, מדבקות, זמניות, מציאות משתנה, מה שנקרא: אירוע מתגלגל…
הבנו שצריך להנגיש את התערוכה באופן שהכי מדבר את התקופה: זמני, מתכלה, ללא מחיצות, שאנשים יוכלו לגעת, לחוש, להריח, כל מה שהיה הכי חסר בתקופת הסגר, לא רצינו שזה יהיה סטרילי ומרוחק."
מתוך כ-4,000 דימויים שנשלחו, בחרו הצלם זיו קורן, אמן המיצב יאיר ברק, והאוצרת ד"ר יעל רוזין את התמהיל המיטבי שיספר את התקופה. "המכנה המשותף הוא געגוע," היא אומרת. "כל יוצר ביטא את הגעגוע באופן שונה. אם זה געגוע למגע, לחופש, למשפחה, לסקס, לשגרה, לנסיעה, לעבודה, לים, כל יוצר ומה שהוא איבד בתקופת הסגר. וזאת הסיבה שאני כל כך אוהבת את התערוכה הזו, ריבוי הפנים והוורסטיליות בה ביטאו את הגעגוע"